سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور کیش هتل ارم کیش

رزرو هتل 4 ستاره ارم کیش

هتل ارم بزرگ کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Eram Grand Hotel

هتل ارم کیش Kish Eram Hotel یکی از بزرگترین هتل های جزیره می باشد که با درجه 4 ستاره در بلندترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. هتل ارم کیش با وسعت پنجاه هزار متر مربع و زیر بنای چهل و سه هزار متر مربع همراه با 9 طبقه و 366 اتاق و سوییت آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. اکثر اتاق های هتل ارم کیش با توجه به ساخت پلکانی هتل، مشرف به دریا می باشند و محیط مطبوع و سرسبز هتل بزرگ ارم با گونه های گیاهی متنوع محیطی دلنشین و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کیش رقم میزند. هتل ارم کیش در مجاورت هتل داریوش بوده و با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید کیش از جمله بازارهای پردیس جزیره کیش بسیار نزدیک می باشد. رستوران های گردان ، رویال و صدف هتل ارم کیش با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشند و همچنین کافی شاپ هتل ارم کیش با انواع نوشیدنی ها به صورت 24 ساعته از میهمانان هتل پذیرایی می کند. چایخانه سنتی هتل ارم کیش با سبک معماری و طراحی دوران صفویه می تواند گزینه مناسبی برای عصرگاه باشد. هتل ارم کیش دارای دو سالن آمفی تئاتر و یک سالن کنفرانس با تجهیزات به روز برای برگزاری مراسم و جلسات می باشد. لازم به ذکر است ویلاهای ساحلی هتل ارم کیشبا کیفیت 3 ستاره درجه بندی می شود و با ساختمان اصلی هتل متفاوت می باشد.

website.pngوب سایت هتل ارم بزرگ کیش : www.kisheramhotel.com
عکس ها و تصاویر هتل ارم کیش

امکانات هتل ارم کیش

 امکانات کلی هتل ارم کیش

پذیرش شبانه روزی ، رستوران های متعدد ، خدمات تحویل بار و چمدان ، لابی ، آسانسور ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس ، آرایشگاه مردانه و زنانه ، اجاره اتومبیل ، فروشگاه تجاری ، آمفی تئاتر ، سالن کنفرانس ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت بی سیم داخل لابی ، فضای سبز و... .

رستوران ها و کافی شاپ های هتل ارم کیش

هتل ارم کیش دارای سه رستوران به نام های رستوران گردان ، رستوران رویال و رستوران صدف می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از انواع غذاهای فرنگی و ایرانی با کیفیت لذت ببرند و همچنین کافی شاپ های داخل لابی هتل و کافه تراس هتل ارم کیش با انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشند.

امکانات اتاق ها و سوییت ها

هتل ارم کیش دارای 210 باب اتاق استاندارد ، 30 اتاق رویال و سوییت زیبا و تمیز می باشد و از امکانات اتاق ها می توان به روم سرویس ، اینترنت بی سیم ، صندوق امانات ، یخچال ، مینی بار ، تلویزیون ، وسایل بهداشتی و... می باشد.

امکانات ورزشی هتل ارم کیش

هتل ارم کیش مجهز به استخر ، سونا و جکوزی می باشد که در حال حاضر فعال نمی باشد و از دیگر امکانات ورزشی می توان به زمین تنیس ، سالن بیلیارد ، دوچرخه سواری و... اشاره نمود. همچنین مرکز ورزشی المپیک کیش در نزدیکی هتل برای استفاده از امکانات بیشتر میسر می باشد.

سایر امکانات

به تازگی سوییت های کابانا هتل ارم کیش مورد بازسازی کامل قرار گرفته است و آن دسته از مسافران تور کیش که این سوییت ها را برای اقامت انتخاب نمایند می توانند از سرویس چای و میوه به صورت رایگان در عصر ها بهره مند شوند.

فاصله هتل ارم کیش تا جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش

فاصله تا بازار پردیس 1 کیش : 900 متر

فاصله تا بازار پردیس 2 کیش : 1 کیلومتر

فاصله تا مرکز تجاری کیش : 1.3 کیلومتر

فاصله تا هایپر مارکت کیش : 1.2 کیلومتر

فاصله تا بازار مرجان کیش : 2.8 کیلومتر

فاصله تا پارک دلفین ها کیش : 4.6 کیلومتر

فاصله تا کارتینگ کیش : 2.4 کیلومتر 

فاصله تا پلاژ آقایان کیش : 900 متر

فاصله تا اسکله تفریحی کیش : 2.2 کیلومتر

فاصله تا کشتی یونانی کیش : 15 کیلومتر

فاصله تا شهر پدیده کیش : 14 کیلومتر

مقررات و قوانین هتل ارم کیش
  • ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب 14:00 و 12:00 میباشد و در صورت تاخیر شارژ اضافه تعلق می گیرد.
  • اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.
  • پذیرش بانوان محترم با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  • صیغه نامه معتبر اسناد رسمی مورد تایید می باشد.
  • ساعات کاری رستوران های هتل ارم کیش :
  •  * صبحانه بوفه رایگان از ساعت 7:30 الی 10:00 در رستوران سبز
  •  ** ساعت صرف ناهار 13:00 الی 15:00 و ساعت صرف شام 21:00 الی 24:00 می باشد.
  • ساعت کاری استخر و سونا هتل ارم کیش :
  •  * سانس آقایان برای استخر از 9:00 الی 12:00 و 20:00 الی 24:00 می باشد.
  •  ** سانس بانوان برای استخر 14:00 الی 19:00 می باشد.