سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شگفت زده کردن مسافران تور کیش نوروز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، 165 رهسپار پرواز 7055 شرکت هواپیمایی کیش به عنوان نخستین پرواز ورودی به جزیره کیش در سال 1394 ، بعد از پیشباز از سوی چند بدن از مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، به جای چمدان های خویش بر روی تسمه حمل بار با بسته های هدیه منقش به اسم خود مواجه شدند.

 

کودکان توریست حاضر در پرواز کیش ایر علاوه بر بسته های هدیه ، هدایای دیگری نیز در آغاز ورود به سالن ترمینال فرودگاه بین المللی کیش از دست کودکان کیش در جامه مهمانداران و کادر پروازی دریافت کردند.

 

اهدای هدیه تبریک روز تولد به یکی از مسافران متولد نخست فروردین واجرای موسیقی سنتی آذری دسته های دیگر این مراسم بود که باره پیشباز گردشگران نوروزی قرار گرفت.

 

یکی از مسافران این پرواز که از دریافت هدایا شگفت زده شده بود گفت: این رخداد غیرمنتظره بسیار جالب بود و مطمئن هستم که اتمام برنامه های جذاب ابتکاری می تواند در جذب گردشگران تاثیر زیادی داشته باشد.

 

وی که مدیریت یک شرکت تجاری را برعهده داشته و به بسیاری از کشورهای دانشمند سفر کرده است افزود: جزیره کیش در مقایسه با دیگر مقاصد گردشگری در جهان، ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگران تور کیش داخلی و خارجی دارد و می تواند جایگزین خوبی برای سفرهای خارجی هموطنان باشد.

 

این توریست با اشاره به خوشحالی بسیار زیاد کودک خردسالش از دریافت هدیه گفت : دریافت هدیه و حس خوب این اتفاق برای او خاطره ای ماندگار برای او خواهد شد.

 

این طرح با مشارکت دسته خصوصی به مرحله اجرا رسیده است.