سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جزیره کیش میزبان جشنواره بین المللی کودکان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جشنواره بین المللی که با شعار " رشد و تکامل ایمن و دلشاد ، حق همه کودکان دانشمند است" برگزار می شود، برنامه هایی مثل کارناوال قصه های ایرانی ، کارناوال ملل، پرواز بالن ها و بادبادکها ، تئاتر خیابانی ، اکران برترین فیلم های سینمایی ایران و جهان ، نمایش عروسکهای غول پیکر و نمایشهای آیینی عروسکی برگزار می شود.

 

شهر شکلات ، قلعه خوراکی ها، سرزمین انگیزه ها بازی ، رقص و موسیقی اقوام ایرانی، اجرای شخصیت های محبوب تلویزیونی، کارگاههای هنری و دالان سلامتی از دیگر بخشهای اولین جشنواره بین المللی جزیره کودکان است.

 

اولین جشنواره بین المللی جزیره کودکان از 28 اسفندماه با برگزاری برنامه های مناسبتی با پروا به ایام فاطمیه ابتدا به کار نموده و از ششم فروردین ماه با برگزاری مراسم رسمی افتتاحیه با حضور سفرای کشورهای خارجی در ایران و نمایندگان سازمان های جهانی مانند یونسکو، شاهد برنامه گوناگون و خوشحال ویژه کودکان خواهد بود.


هزینه تورهای کیش مناسب است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، "محمد محب خدایی" روز یکشنبه در نشانیدن خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عرضه خدمات قیمت فروش بلیت هواپیما و تور به قیمت مصوب از طریق نظام 6122 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این اقدام تاثیر بسیار زیادی بر ترازمند شدن بازار داشته و بیش از 8 هزار تقاضا از طریق این سامانه دریافت و اقدام شده است.

 

وی به اقدامات اتمام شده برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی جزیره کیش اشاره کرد و گفت: نظام 6122 جهت اطلاع رسانی به گردشگران نوروزی ایجاد شده و کسان می توانند با ارسال پیامک به این سامانه، اطلاعات کامل گردشگری در جزیره کیش را دریافت نمایند.

 

به گفته وی، کتابچه راهنمای گردشگری جزیره کیش تهیه شده و گردشگران تور کیش می توانند با ارسال کدهای برگزیدن یافته برای هر تقسیم در این کتابچه از طریق پیامک اطلاعات کامل همانند خدمات ارائه شده و هزینه های آن را دریافت نمایند.

 

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: گردشگران با استفاده از این کتابچه راهنما که با ارسال پیامک قابل تحویل در درب منزل می باشد، می توانند قبل از سفر موعد بندی به کارگیری خدمات گردشگری و تفریحی خود در جزیره کیش را برنامه ریزی کنند.

 

دبیر مقر تسهیلات سفرهای نوروزی کیش با اشاره به ایجاد سیستم یکپارچه وارسی بر خدمات گردشگری گفت: از این بعد رسیدگی به شکایات از مراکز گردشگری بدست یک کمیته متشکل از تقسیم های مختلف و یکپارچه خواهد بود.

 

وی در پیوسته به مسیر اندازی نخستین سامانه نظارت الکترونیکی از طریق پیامک در کیش اشاره کرد و گفت: افزود: گردشگران می توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به نظام 500012024  گزارش داده و با ارسال گزارش تخلف بر روی سامانه نزدیکترین ناظر به مرکز گزارش شده اعزام و به تخلف رسیدگی می شود.

 

وی پروا ویژه دکتر مونسان مدیرعامل سازمان آزادگاه کیش به پهنه گردشگری تورهای کیش را در دگرگونی ها ایجاد شده در این دامنه بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: با برنامه های مدیرعامل سازمان آزادگاه کیش زیرساختهای مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری مانند نظام های نظارتی غیرفیزیکی در جزیره کیش مهیا شده است.  

 

خدایی در تشریح برنامه های پیش بینی شده برای ایام تعطیلات نوروزی در کیش گفت: جنگ ها، کنسرت های موسیقی، جشنواره جزیره کودکان ، بازارچه ساحلی و رالی تور خانواده از دسته برنامه هایی است که برای ایام نوروز در جزیره کیش برنامه ریزی شده است.

 

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جشنواره بهاری رالی تور خانواده با منظور ایرانگردی با مقصد کیش برگزار می شود و تا کنون 7 هزار گردشگر در این جشنواره ثبت اسم کرده اند.

 

وی با بیان اینکه رالی تور خانواده کیش از این پس به چهره فصلی برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان در رالی تور خانواده از مزایایی همچون معافیت پرداخت عوارض ورود اتومبیل در چهره عدم تخلف در طول مسیر رالی، دریافت 20 لغایت 50 درصد تخفیف خرید و دریافت 50 درصد هزینه سوخت برخوردار می شوند و در پایان نیز یکم دستگاه اتومبیل رنوی داستر به قید قرعه به یکی از شرکت کنندگان اهدا می شود.

 

به گفته وی، پیکار استیکر روی بدنه خودروها با توجه به زیبایی و محتوای پیام روی آن و مسابقه عکس از جذابیتهای گردشگری ایران در مسیر دیگر برنامه های جانبی پیش بینی شده برای رالی تور خانواده است.

 

دبیر مقر تسهیلات سفرهای نوروزی کیش در پیوسته درباره میزان عوارض ورود خودرو و هزینه بلیت شناورها نیز گفت: تمام هزینه ها میزان عوارض ورود اتومبیل و هزینه بلیت های شناورها با قیمت سنه گذشته و بدون تغییر اعمال می شود.


افزایش رضایت مسافران تورهای نوروزی کیش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آزادگاه کیش، در این نشست که در مرکز همایشهای بین المللی کیش برگزار شد، آخرین وضعیت اشغال هتلهای کیش در آستانه تعطیلات نوروز مورد بررسی قرار گرفت.

 

معاون گردشگری سازمان آزادگاه کیش در این نشست بر لزوم پروا به واقعیت های صنعت گردشگری تاکید کرد و خواستار هماهنگی هرچه بیشتر هتلداران کیش درباره کنترل قیمت ها شد.

 

"محمد محب خدایی" از مالکان و مدیران هتل های کیش آهنگ پیشنهادهای خود را برای تثبیت قیمت مراکز اقامتی در ایام سال ارائه کنند.

 

هتلداران کیش نیز در این نشانیدن ضمن مطرح کردن برخی مشکلات پیشه ای و صنفی خویش خواستار تشکیل کارگروه هایی برای توسعه صنعت گردشگری و هتلداری در جزیره کیش شدند.

 

لزوم سیاستگذاری های منسجم در حوزه صنعت گردشگری تورهای کیش، بهره برداری از ‌ظرفیت های بازار گردشگری کشورهای اسلامی، استفاده از روشهای نوین در هتلداری با سهم برداری از مشاوران حرفه ای و استقامت مدیریت و تصمیم گیری از دیگر محورهای این نشانیدن بود.


پیگاه های هلال احمر کیش آماده به فعالیت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آزادگاه کیش، جمعیت هلال احمر کیش با برپایی 11 پایگاه امداد و 10 پایگاه امداد جوانان با حضور 4 پزشک ، در سطح جزیره کیش حاضر ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی کیش است.

 

پایگاه امداد جوانان هلال سرخ علاوه بر خدمات درمانی ، راهنمایی گردشگران نوروزی را نیز بر دوش خواهند داشت.

 

همچنین در ایام تعطیلات نوروزی پایگاه یاری رسانی هلال احمر مجهز به آمبولانس در بندر چارک با حضور پزشک خدمات خود را به گردشگران تور کیش ارائه خواهد داد.

 

در بندر آفتاب نیز یک پایگاه یاری رسانی فعالیت خواهد داشت که در مواقع اضطراری از خدمات پزشک و آمبولانس مستقر در بندر چارک بهره‌گیری خواهد شد.

 

با توجه به برقراری تورهای جزیره هندورابی در ایام تعطیلات نوروزی، جمعیت هلال سرخ کیش پایگاه یاری رسانی خود با حضور پزشک را در این جزیره مستقر خواهد کرد.


تجهیز بیمارستان کیش و حضور پزشک متخصص

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیمارستان کیش در ایام تعطیلات نوروزی با حضور متخصصین تمام سلسله های فعال در این مرکز درمانی و با افزایش کادر پرستاری و اجرایی خویش از آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی برخوردار است.

 

بیمارستان کیش جهت آمادگی بیشتر برای ارائه خدمات، در تقسیم اورژانس با فعالیت شبانه روزی و با حضور پزشک عمومی الی ساعت 2 بامداد، افزایش 50 درصدی نیروهای پرستاری در تمام واحدها، فعالیت دو مدیر کشیک برای پاسخگویی پسندیده به مخاطبان آماده ارئه خدمات به بیماران و گردشگران تور کیش است.

 

همچنین تقسیم دیالیز بیمارستان کیش که در ایام عادی سنه سه روز در هفته فعالیت می کند، در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به نیاز گردشگران همه روزه بامداد و پس از نیمروز خدمات خویش را ارائه می نماید.

 

کلینیک پیشوا علی (ع) نیز با افزایش ساعت کار در تمامی روزهای تعطیلات نوروزی تا ساعت 23:30 اقدام به پذیرش بیماران خواهد کرد.

 

گردشگران نوروزی می توانند در مواقع اضطراری با شماره تلفن 07693111839 با مدیر کشیک بیمارستان در ارتباط باشند.

 

بیمارستان کیش به عنوان یکی از موسسات منوط به سازمان منطقه آزاد کیش خدمات خویش را به ساکنین و گردشگران جزیره کیش ارائه می نماید.