سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور کیش هتل گاردنیا کیش

رزرو هتل 4 ستاره گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Gardenia Hotel

هتل گاردنیا کیش به عنوان هتلی نوساز و با کیفیت خدمات رسانی 4 ستاره در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در سال 1390 شمسی فعالیت خود را آغاز نمود. هتل گاردنیا کیش دارای 3 فاز می باشد که فاز اول هتل که بصورت ویلایی است دارای 21 واحد اقامتی 2 ، 3 و 4 تخته است که در فضایی دلباز و سرسبز در سال 1390 به بهره برداری رسیده و آماده خدمات رسانی به گردشگران تور کیش می باشد. فاز دوم هتل گاردنیا کیش برای خدمات رسانی بهتر، در ساختمان 5 طبقه همراه با 36 باب اتاق 1 ، 2 ، 3 و 4 تخته با  امکانت و تجهیزات رفاهی مناسب در سال 1393 به مجموعه اضافه گردید. فضای سرسبز و آرامش بخش هتل گاردنیا کیش این هتل را به مکانی مناسب برای گذراندن اوقات تعطیلات و استراحت برای گردشگران تور کیش تبدیل کرده است و همچنین موقعیت و فاصله کوتاه هتل گاردنیا کیش نسبت به مراکز خرید و تفریحی همچون بازارهای پردیس و پلاژ آقایان و... این هتل را با رقبا متمایز میکند. رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و کافی شاپ هتل گاردنیا کیش با انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از امکانات رایگان هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی ، صبحانه بوفه رایگان ، سرویس بازار و... نیز اشاره کرد. هتل گاردنیا کیش در سال 1394 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

website.pngوب سایت هتل گاردنیا کیش : gardeniahotel.ir
عکس ها و تصاویر هتل گاردنیا کیش

 

امکانات هتل گاردنیا کیش

امکانات کلی هتل گاردنیا کیش

پذیرش 24 ساعته ، رستوران ، کافی شاپ ، لابی ، تهویه مطبوع ، آسانسور ، خدمات تحویل بار و چمدان ، صندوق امانات ، اینترنت رایگان در لابی ، فضای سبز ، دستگاه واکس کفش ، نمازخانه ، خودپرداز و... .

رستوران ها و کافی شاپ های هتل گاردنیا کیش

رستوران نخل هتل گاردنیا کیش به عنوان رستوران اصلی هتل با کادری مجرب برای ناهار از ساعت 13 الی 15 و برای شام 21 الی 23 آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. 

کافی شاپ نسیم هتل گاردنیا کیش واقع در سرسرای باران با انواع نوشیدنی های گرم و سرد بصورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان هتل می باشد.

اغذیه ترکی سبز و سلامت بصورت همه روزه از ساعت 13 الی 1 بامداد با انواع غذاهای ارگانیک آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

چایخانه سنتی هتل گاردنیا کیش همه روزه از ساعت 13 الی 2 بامداد در فضای باز و مسقف با انواع چای ، دمنوش ، قلیان و تنقلات آماده سرویس دهی می باشد.

امکانات اتاق ها و سوییت ها

هتل گاردنیا کیش در 2 فاز ویلایی و ساختمان اصلی به بهره برداری رسیده است که خدمات اتاق ها میتوان به تهویه مطبوع ، روم سرویس ، صندوق امانات ، یخچال ، مینی بار ، صندلی و میز ، سشوار ، وسایل بهداشتی هتلی و... اشاره نمود.

امکانات ورزشی هتل گاردنیا کیش

امکانات و خدمات ورزشی هتل گاردنیا کیش در پروژه فاز 3 هتل در حال احداث هستند که شامل استخر سرپوشیده ، سالن ورزشی و بدنسازی ، اتاق نگهداری کودک و... می باشد و تعداد اتاق های هتل به 100 باب افزایش می یابد و سایر امکانات ورزشی هتل میتوان به سالن بیلیارد ، دوچرخه سواری نیز اشاره کرد.

فاصله هتل گاردنیا کیش تا جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش

فاصله تا بازار پردیس 1 کیش : 1.1 کیلومتر

فاصله تا بازار پردیس 2 کیش : 1.2 کیلومتر

فاصله تا مرکز تجاری کیش : 1.3 کیلومتر

فاصله تا هایپر مارکت کیش : 1.5 کیلومتر

فاصله تا بازار مرجان کیش : 2.9 کیلومتر

فاصله تا پارک دلفین ها کیش : 5 کیلومتر

فاصله تا کارتینگ کیش : 2.6 کیلومتر 

فاصله تا پلاژ آقایان کیش : 900 متر

فاصله تا اسکله تفریحی کیش : 2.7 کیلومتر

فاصله تا کشتی یونانی کیش : 14 کیلومتر

فاصله تا شهر پدیده کیش : 14 کیلومتر

قوانین و مقررات هتل گاردنیا کیش
  • ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب 14:00 و 12:00 میباشد و در صورت تاخیر شارژ اضافه تعلق می گیرد.
  • اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.
  • پذیرش بانوان محترم با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  • صیغه نامه معتبر اسناد رسمی مورد تایید می باشد.
  • رستوران نخل هتل گاردنیا کیش 08:00 تا 10:00 برای صبحانه، 13:00 تا 15:00 برای ناهار و 21:00 تا 23:00 برای شام است.
  • هتل هیچ مسئولیتی در قبال اشیا قیمتی و وجه نقد ندارد و مسافران تور کیش میتوانند از صندوق امانات داخل اتاق ها برای حفظ اشیا قیمتی خود استفاده نمایند.