سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدور نرخ کرایه حمل خودرو و مسافر در نوروز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هزینه های حمل اتومبیل و رهسپار اعلام شده از 25 اسفند 1393 الی 15 فروردین 1394 برای شناورهای لندینگ کرافت حمل خودرو و مسافربری معتبر می باشد.

 

هزینه حمل رفت و برگشت خودور بدون راننده و سرنشین از بندر لنگه به کیش و بالعکس 2 میلیون و 130 هزار ریال و هزینه حمل رفت و برگشت مسافر تور کیش در این مسیر 900 هزار ریال می باشد.

 

همچنین این هزینه برای حمل اتومبیل با راننده در مسیر رفت و برگشت بندر چارک به کیش و بالعکس، یک میلیون و 650 هزار ریال و برای هر یک از سرنشینان بالای 5 سال 350 هزار ریال اعلام شده است.

 

هزینه حمل اتومبیل با راننده از بندر آفتاب به کیش به چهره رفت و برگشت نیز یک میلیون و 600 هزار ریال و برای هر یک از سرنشینان بالای 5 سنه 350 هزار ریال اعلام شده است.

 

همچنین شناورهای مسافربر در مسیر لنگه به کیش، دوطرفه 900 هزار ریال ، یکطرفه بندرلنگه به کیش 570 هزار ریال و یکطرفه کیش به بندرلنگه 400 هزار ریال هزینه دریافت می کنند.

 

هزینه حمل مسافر روی عرشه نیز در مسیر بندر لنگه به کیش 520 هزار ریال و برای مسیر کیش به بندر لنگه 360 هزار ریال اعلام شده است.

 

در مسیر بنادر چارک و آفتاب به کیش نیز در مسیر دو طرفه به ازای هر رهنورد 550 هزار ریال و یکطرفه 275 هزار ریال هزینه حمل مسافر دریافت می شود.

 

در شناورهای مسافربری بنادر آفتاب و چارک برای افراد زیر 2 سنه بلیت صادره بدون صندلی و رایگان و بالای 2 سال بلیت صندلی و به مبلغ مشخص شده می باشد.

 

لازم به ذکر است که مبلغ یک میلیون ریال به عنوان عوارض سازمان آزادگاه کیش بابت هر اتومبیل و در سررسید برونرفت از جزیره کیش دریافت خواهد شد و بیمه خودرو و سرنشینان به چهره رفت و برگشت در مسیر بنادر چارک و آفتاب از مبلغ کرایه توسط شناور پرداخت می شود.