سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست برنامه های فرهنگی نوروز کیش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برنامه های فرهنگی هنری نوروزی از 27 اسفند 1393 الی 15 فروردین 1394 در نقاط گوناگون کیش میزبان گردشگران و ساکنین جزیره خواهد بود.

 

نمایشگاه فرهنگی هنری بهارانه، اجرای کنسرت موسیقی سنتی، تئاتر کمدی، پیکار ساخت احجام ماسه ای، پخش فیلم سینمایی در سینمای روباز و اکران فیلم های سینمایی از دسته برنامه هایی است که در ایام تعطیلات نوروزی 94 در جزیره کیش برگزار می شود.

 

نمایشگاه فرهنگی هنری بهارانه با برپایی بیش از 100 غرفه با موضوعات گوناگون صنایع دستی

، مشاوره خانواده، مسابقات گوناگون کودکان و غذاهای محلی اقوام ایرانی از 28 اسفند الی 12 فروردین از ساعت 18 الی 23 در مسیر منتهی به اسکله کبیر تفریحی بعد از بولینگ مریم برگزار می شود.

 

همچنین با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه ، مراسم ویژه این ایام از دوم تا پنجم فروردین پس از نماز مغرب و عشاء در مساجد پیشوا حسن مجتبی (ع) و خاتم الانبیا برگزار می شود.

 

اجرای موسیقی سنتی نیز در دو بازه زمانی از 27 اسفند لغایت اول فروردین و 6 اسفند تا 13 فروردین در محل اسکله مرجان میزبان علاقه مندان به موسیقی سنتی است.

 

تئاتر کمدی تخت حوضی حمام پادشاه یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده برای ایام تعطیلات نوروزی است که از ششم اسفند لغایت 13 فروردین از ساعت 21 الی 23 در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

 

آشنایی با اخترشناسی با به کارگیری تلسکوپ پیشرفته و و پیکار احجام ماسه ای نیز از 28 اسفند لغایت 12 فروردین از ساعت 18 الی 22 در محل اسکله تفریحی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 

همچنین در این ایام و از 28 اسفند تا 15 فروردین برگزیده های جشنواره فیلم رشد سالهای 92 و 93 از  ساعت 22 الی 24 در پارک مینا و در سینمای روباز توزیع خواهد شد.

 

اکران فیلم های گوناگون سینمایی یکی دیگر از برنامه های نوروزی کیش است که از 28 اسفند الی 15 فروردین هر روز دو فیلم متفاوت و از دو سانس 18 الی 20 و 20 الی 22 در سینما لبخند در شهرک صدف میزبان علاقه مندان به سینماست.