سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه تورهای کیش مناسب است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، "محمد محب خدایی" روز یکشنبه در نشانیدن خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عرضه خدمات قیمت فروش بلیت هواپیما و تور به قیمت مصوب از طریق نظام 6122 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این اقدام تاثیر بسیار زیادی بر ترازمند شدن بازار داشته و بیش از 8 هزار تقاضا از طریق این سامانه دریافت و اقدام شده است.

 

وی به اقدامات اتمام شده برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی جزیره کیش اشاره کرد و گفت: نظام 6122 جهت اطلاع رسانی به گردشگران نوروزی ایجاد شده و کسان می توانند با ارسال پیامک به این سامانه، اطلاعات کامل گردشگری در جزیره کیش را دریافت نمایند.

 

به گفته وی، کتابچه راهنمای گردشگری جزیره کیش تهیه شده و گردشگران تور کیش می توانند با ارسال کدهای برگزیدن یافته برای هر تقسیم در این کتابچه از طریق پیامک اطلاعات کامل همانند خدمات ارائه شده و هزینه های آن را دریافت نمایند.

 

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: گردشگران با استفاده از این کتابچه راهنما که با ارسال پیامک قابل تحویل در درب منزل می باشد، می توانند قبل از سفر موعد بندی به کارگیری خدمات گردشگری و تفریحی خود در جزیره کیش را برنامه ریزی کنند.

 

دبیر مقر تسهیلات سفرهای نوروزی کیش با اشاره به ایجاد سیستم یکپارچه وارسی بر خدمات گردشگری گفت: از این بعد رسیدگی به شکایات از مراکز گردشگری بدست یک کمیته متشکل از تقسیم های مختلف و یکپارچه خواهد بود.

 

وی در پیوسته به مسیر اندازی نخستین سامانه نظارت الکترونیکی از طریق پیامک در کیش اشاره کرد و گفت: افزود: گردشگران می توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به نظام 500012024  گزارش داده و با ارسال گزارش تخلف بر روی سامانه نزدیکترین ناظر به مرکز گزارش شده اعزام و به تخلف رسیدگی می شود.

 

وی پروا ویژه دکتر مونسان مدیرعامل سازمان آزادگاه کیش به پهنه گردشگری تورهای کیش را در دگرگونی ها ایجاد شده در این دامنه بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: با برنامه های مدیرعامل سازمان آزادگاه کیش زیرساختهای مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری مانند نظام های نظارتی غیرفیزیکی در جزیره کیش مهیا شده است.  

 

خدایی در تشریح برنامه های پیش بینی شده برای ایام تعطیلات نوروزی در کیش گفت: جنگ ها، کنسرت های موسیقی، جشنواره جزیره کودکان ، بازارچه ساحلی و رالی تور خانواده از دسته برنامه هایی است که برای ایام نوروز در جزیره کیش برنامه ریزی شده است.

 

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جشنواره بهاری رالی تور خانواده با منظور ایرانگردی با مقصد کیش برگزار می شود و تا کنون 7 هزار گردشگر در این جشنواره ثبت اسم کرده اند.

 

وی با بیان اینکه رالی تور خانواده کیش از این پس به چهره فصلی برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان در رالی تور خانواده از مزایایی همچون معافیت پرداخت عوارض ورود اتومبیل در چهره عدم تخلف در طول مسیر رالی، دریافت 20 لغایت 50 درصد تخفیف خرید و دریافت 50 درصد هزینه سوخت برخوردار می شوند و در پایان نیز یکم دستگاه اتومبیل رنوی داستر به قید قرعه به یکی از شرکت کنندگان اهدا می شود.

 

به گفته وی، پیکار استیکر روی بدنه خودروها با توجه به زیبایی و محتوای پیام روی آن و مسابقه عکس از جذابیتهای گردشگری ایران در مسیر دیگر برنامه های جانبی پیش بینی شده برای رالی تور خانواده است.

 

دبیر مقر تسهیلات سفرهای نوروزی کیش در پیوسته درباره میزان عوارض ورود خودرو و هزینه بلیت شناورها نیز گفت: تمام هزینه ها میزان عوارض ورود اتومبیل و هزینه بلیت های شناورها با قیمت سنه گذشته و بدون تغییر اعمال می شود.